A Monarch Airlines menetrend szerint közlekedő járatán vasárnap akkor tűnt fel a hiba, miután az utasok beszálltak a repülőgépbe, és ketten is ugyanarra a helyre ültek volna le. Az utasok vezetékneve is megegyezett. Hogy a hibát orvosolják, a kapitány megkérte az utasokat, szálljanak le a gépről, és ismételjék meg az utasfelvételi procedurát. Ekkor derült ki, a két utasnak ugyan a vezetékneve azonos, de sem a születési dátumok, sem pedig a keresztnevek nem egyeztek. Aztán az is kiderült, valóban a Manchester-Barcelona járatra vásároltak mindketten jegyet, csak épp egyikük jegye a másnap induló gépre szólt. A repülőgép az adminisztrációs hiba következtében három órát késett. Ahogyan az egyik utas a szokatlan eljárást követően nyilatkozott, „meglehetősen ijesztő volt a gép bejáratánál ácsorgó rendőrtisztek látványa, és valójában fogalmad sincs, épp mi történik” – írja a Daily Mail.

Oszd meg cikkünket!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
e-max.it: your social media marketing partner